четвъртък, 13 април 2017 г.

Blair Cowan pridaný do Škótska Svetového pohára družstvo nahradiť Grant Gilchrist

Škótsko pridali zadného radu dopredu Blair Cowan ich Svetový pohár družstvo ako náhrada ujmy. Nový Zéland-narodený v Londýne írsky útočník bol povolaný až po Škótsko stratil zámok Grant Gilchrist k zraneniu slabín v nedeľu. Gilchrist bol vylúčený zo zvyšku Svetového pohára po trvajúcej iba 18 minút nedeľňajšieho víťazstva nad USA na Elland Road

SRU oznámila prechod na svojom oficiálnom Twitteri v utorok ráno, povedal: ". prelomiť: Back-row @Blair_CowanTC pridaná do @Scotlandteam družstvo ako náhrada ujmy. Vitajte na palube Blair "

Cowan povedal:" Tréneri vedieť, čo sa dá robiť. Nepotrebujem dokazovať sám. Ja len chcem, aby Unibet-Vyzdvihnúť bonus prišiel sem a byť pozitívne.Dokonca aj keď je to len v tréningu, budem len priniesť nejakú energiu. A keď som zavolal hrať v sobotu som pripravený? Jo - Len mi ukázal dres "

Cowan bol neočakávaný neuvedenie Vern Cotter originálneho 31-man čaty. - pri ktorých tréner zvolil John Hardie, ďalší Kiwi narodený dopredu - po tom, čo začal všetko päť Škótov zápasov v tohtoročnej šiestich národov.

Avšak Cowan teraz dostane svoju šancu zapôsobiť v predohre k sobotňajšom zápase proti Južnej Afrike v St James 'Park, a bude dúfať, že pridanie jeho 11 čiapky ako jeho boku sa snažia postupovať z Pool B

z jeho nevykonania originálny strih, Cowan povedal :. "bolo to zničujúce. Všetci sme vedeli, ako blízko je sedem role bol.To bolo pravdepodobne najužšie miesto v celej družstvo.

"Ale ja som bol cez to všetko predtým. Moja kariéra nebola najhladšie - to bolo trochu horskej dráhe - takže vedia, že sú vrcholy a žľaby môžete prejsť.


Len som musel zostať na prsty na nohách. Tam sú niektoré tesné zvraty vo Svetovom pohári, takže je to nevyhnutné, že zranenie by sa stalo. Ak chcete získať Vyvolanie je vzrušujúce - je to každý človek sen. Je len škoda, že to príde na zadnej strane niekoho zranil sa. "Scotland lock Grant Gilchrist z majstrovstiev sveta v ragby sa triesla zranenia Viac

Unibet-Bonus zadarmo

Няма коментари:

Публикуване на коментар