петък, 14 април 2017 г.

Dospievajúci pocit Lydia Ko ciele hráč roka trofej pre zakrytie skvelý rok

Tento víkend, to nie je len European Tour, ktorý dosiahne svoj sezónu záveru. Spoj je rovnaká na LPGA Tour, kde Ko a juhokórejský Inbee Park - relatívna veterán na 27 - majú viac než len Tour Championship CME Group hrať for.Lydia Ko cieľa Rio olympijských hier po rekordnej prvej hlavnej výhry Read viac

LPGA hráč roka trofej zostáva k mání. Vare Trophy pre najlepšie bodovanie priemer podobne; Park vedie Ko jednoduchým 0,16 na tomto poli. Celkový zoznam peniaze? Ko je vpredu o 2.758.417 $ (£ 1,8 m) na $ 2.570.096 s $ 500,000 zatváracie turnaja prvú cenu v stávke.Závod na CME Globe, odnož play-off FedEx bodového systému, nesie $ 1,5 m bonus a je tiež ešte treba rozhodn úť. Stacy Lewis, rovnako ako Ko a parku, by bola zaručená odmenu mala by vyhrať v Naples na Floride.

Ko vie, aký kus striebra, že by vážiť najviac. "Hráč roka," hovorí. "Pretože som rozhodne nečakala, že prichádza do tohto roku. Jedným z mojich veľkých cieľov bolo hrať trochu viac konzistentne. Vlani to bolo oveľa lepšie, než by som kedy očakával. Tento rok je to rovnaké.Ale práve prichádzajúce prostredníctvom tohto roka, myslím, že konzistencia bol naozaj najväčší cieľ, že náš tím pracuje okolo, a vedieť, že ste hráč a vy ste hrali konzistentné po celý rok a vy ste urobil tieto body sa dostať sem, ja si myslí, že by určite znamenať veľa.

"Ale každý nález alebo len preto, aby vedeli, že, hej, ja som vyhral päťkrát na turné a ja som mal toľko špičkových 10s, myslím, že je to skvelé. Takže to je dôvod, prečo mám pocit, hej, aj keď to nie je presne ísť cestou by som ho milovať až do konca roka nedeľu, myslím, že som práve dostal byť potešení a hrdí s tým, ako tento rok je preč. "

A niektoré z nich. Park veľmi sa teší ohromujúci rok s tvrdením, dve hlavné šampionáty, ale nevyhnutne bol zatienený Ko.Novozélanďan 2015 začal víťazstvom na Australian Open, z ktorej bol málo rokov-up; Ko tiež tvrdil, že Swinging Sukne LPGA Classic, Canadian Pacific ženy je otvorený a že nepolapiteľný major, Evian šampionát, predtým, než povolí vedenie sklzu na 54-jamkové preč prvýkrát vo svojej profesionálnej kariére na majstrovstvách KEB Hana Bank v Južnej Kórei, krajiny, kde sa narodil a odkiaľ jej rodina emigrovala, keď bola ešte dieťa.

odpoveď? Deväť-shot úspech na Taiwane o týždeň neskôr.Ko preukázal húževnatosť, rovnako ako golf, ktorý cesta súpera do podania, ako je znázornené dvoma play-off vyhráva tento rok - a ťažko proti mäkké protivníkov buď, vzhľadom k tomu úspechy Lewis a Morgan Pressel

Je. nie je nerozumné tvrdiť, že boli Ko v inom športe alebo možno alternatívne národnosti, jej profil by bol podstatne vyšší. Bolo jej pohlavia odlišné, že by bolo určite bohatšia; vyzdvihnutie menej ako 3 m $ päť turnajových víťazstiev v najvyššej úrovni pánskej golfu v USA by sa smiali ako vyhliadka. Dúfajme, že KO pokračovanie lesk môže do určitej miery meniť tento nepomer.Facebook Twitter Pinterest Inbee Park hovorí ona aj Lydia Ko mať, poker tvárou v tvár 'prístup ku golfu. Fotografie: NurPhoto / REX Shutterstock

Ko a Park - obaja narodení v Soul - sú rozlíšené podľa kontrastnými golfových výkyvy, ale spája ohromujúci krátkych hier. By Park vlastné potvrdenie, obaja sú "poker tvárou", keď v bitke. "Najviac desivá vec Lydia je, že je tak podobný mne," dodáva kórejskej. "Nemôžem vidieť, že veľký rozdiel so mnou. Neviem, čo jej plán je a čo si myslia, ale je to skoro rovna ko ako ja. "

Ko sa zameriava nielen o biť golfové loptičky.Aké iné vysvetlenie je tam vôľu študovať, cez svoje rodnej krajine, v tandeme s jej kariéry, okrem Ko veriť pochopenie svojej vlastnej mysle, mohol byť prínosom, ak naháňa tituly?

"Je to ťažké , ale snažíme skĺbiť to, "vysvetľuje. "Viem, že profesori sa snažia, aby bolo jednoduché pre mňa a snažil sa dať všetky veci, ktoré musím čítať a potom robiť tieto úlohy. Cítim sa veľmi šťastný, že som sa dostať túto veľkú podporu z Kórejskej univerzity v Brne.

"Ale dosť golf je ťažké, aby žonglovať oboch je veľmi ťažké.Vždy som bol záujem robiť školu a rozširuje svoje štúdiá, pretože ak nie, som trochu lenivé osoby, ak v prípade, nemám čo robiť, tak by som si ľahnúť po celý deň, pozerať sa na televíziu a nechať vynadal od mamy a potom ísť najesť a potom sa pozerať na televíziu.

"je dobré mať niečo, čo má m robiť, a myslím, že štúdium psychológie je skvelé, pretože som sa dostať do dozvedieť o sebe a dostať sa dozvedieť o všetci ostatní. "

Čo sa týka tohto týždňa a udalosti Ko vyhral vlani, ona je zvyčajne pokojný. "Práve idem vyskúšať a užiť si to a majú rovnaké myslenie ako v minulom roku," hovorí. "Mal som dva týždne voľno bez Cítim sa svieži prichádza do tohto týždňa.

" Ale toto je posledná udalosť sezóny, a nemôžem uveriť, že už je skoro koniec môjho druhého roka na Tour.Bola to naozaj zábava sezóne, mali veľa skvelých vecí deje a veci, ktoré ma naozaj prekvapil pozdĺž cesty, taky. "

Neexistuje žiadny šok vôbec spájané s Ko má trvalé brilantnosti, svedčí samo o sebe ako dospievajúci zázrak dosiahla vrchol svojho športu.


Няма коментари:

Публикуване на коментар